luni, 18 noiembrie 2013

JOÃO DE DEUS (Ioan al Domnului) - medium vindecător

  Răscolind net-ul după nişte informaţii ce îmi erau necesare în cu totul alt domeniu, am dat peste un material care mi-a captat atenţia într-un fel mai aparte. Nu m-am repezit către nicio apreciere, însă mi-am lăsat treburile deoparte şi am dedicat ceva mai timp decât eram dispus unui anume vindecător miraculos, brazilianului JOÃO DE DEUS, ceea ce ar suporta traducearea de "Ioan al Domnului".
   Ca să fiu sincer, tocmai asocierile astea nume-Divintate, sau cu alţi Sfinţi, mă ţin la o distanţă prudentă. Despre acest João Teixeira de Faria (numele său real) am mai auzit şi cu alte ocazii, numai că, după cum am mai spus, am redus totul la nivel informaţional, fără nicio implicare emoţională. Am continuat să caut mai multe date, mai ales pe forumuri, pentru ca, din comentariile altora, să-mi pot face şi eu o părere. Cele mai mult site-uri sunt în limba spaniolă, aşadar, vorba lui Arnold Schwarzenegger, Hasta la vista, baby!. În schimb, m-au surprins cele româneşti, fără să mă refer la calitatea lor, ci la numărul considerabil. Nimeni nu a reuşit să convingă sau să argumenteze, nici pozitiv, dar nici negativ. 
   După cum îmi este obiceiul, nu voi încerca să conving pe nimeni de nimic. Nici pro, nici contra. Pun la dispoziţia celor interesaţi de subiect cele câteva materiale pe care le-am cules: o scurtă biografie şi trei   filmuleţe cu subtitrare RO.

JOÃO DE DEUS - medium vindecător

În inima Braziliei trăieşte João Teixeira de Faria. Supranumit João de Deus sau John of God sau Ioan al lui Dumnezeu. Un personaj misterios, care se consideră o simplă "unealtă" a lui Dumnezeu pe Pământ. Şi-a construit faima prin faptul că îşi pune corpul la dispoziţie unor spirite cu puteri vindecătoare. În total, 33 de spirite ale unor oameni celebri, sfinţi catolici şi medici morţi cu secole în urmă, se încorporează în mediumul brazilian, transformându-l în câteva secunde din om obişnuit în vindecător.

Tot ce se întâmplă în Casa de Dom Inacio are în centru religia, oricare ar fi ea. Dumnezeu se află permanent pe buzele voluntarilor şi ale lui João de Deus, fapt care anulează îndoielile şi induce tuturor o stare de bine şi de încredere absolută. Centrul din Abadiânia este locul unui pelerinaj permanent. Oamenii vin din toate colţurile lumii, în medie 500 pe zi!

Brazilianul taie pe viu, fără durere şi face operaţii invizibile, pretinzând că poate vindeca boli incurabile. Mărturiile unora care au trecut pe la el par să-i confirme spusele. Doar două-trei intervenţii fizice au loc într-o zi. Ele nu le produc durere celor operaţi şi nici hemoragii. Dimpotrivă, rana sângerează puţin şi se închide repede, fără complicaţii, deşi instrumentele sunt sterilizate doar în apa energizată.

Celelalte intervenţii sunt invizibile. Bolnavii intră într-o transă spirituală şi nu sunt atinşi de nimeni, deşi cei mai mulţi spun că au simţit că mâini invizibile lucrează asupra locului în care au suferinţa. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.